Czy musisz sprzedać każdemu?
Sprzedaż to skuteczne dotarcie do klienta, z usługą czy produktem które mogą rozwiązać realny problem lub dokonać widocznego usprawnienia.
Jeśli nie ma potrzeby ze strony klienta - nie będzie sprzedaży.
Jeśli nie ma wartości dla klienta - nie ma sprzedaży.
Nie musisz każdemu sprzedać. Wręcz przeciwnie.
Pomogę Ci zdefiniować wartość Twojej oferty - czyli co faktycznie proponujesz rynkowi.
Zbudujemy wspólnie profil idealnego klienta (ICP). Idealnego, czyli takiego, który skorzysta na Twojej propozycji, widzi w niej na tyle dużą wartość, że jest gotowy za nią zapłacić, ale też dla Ciebie będzie wartościowym partnerem, ze współpracy z którym będziesz czerpał dalszą wiedzę i inspirację.
Jak dotrzeć do mojego idealnego klienta?
Jeśli już znasz swoją wartość i wiesz komu ją zaproponować - świetnie! Zaplanujemy i co ważne wspólnie przetestujemy lejek marketingowy i sprzedażowy.
Innymi słowy: jakie działania podejmiemy, żeby dotrzeć do naszego ICP (idealnego klienta).
Żeby podjąć działanie pomogę Ci zbudować szczegółową chrakterystykę klienta → co lubi, gdzie bywa, co czyta, co jest dla niego ważne.
Outbound czy inbound?
Outbound i zimny kontakt są trudne, żmudne, monotonne (niepotrzebne skreśl), ale wciąż skuteczne i nieodzowne w pozsykiwaniu klientów. Outbound jest dostępny tu i teraz, na inbound (czyli upraszczając: ruch przychodzący, zapytania) trzeba zapracować i ubzroić w czas.
Moja strategia obejmuje działania sprzedażowe od pierwszego dnia i zakłada też pracę nad generowaniem leadów w dluższej perspektywie czasowej. Dopasuję jedno i drugie do Twojego budżetu i możliwości czasowych. W końcu nie od razu Kraków zbudowano.
Baza wiedzy i proces
W trakcie współpracy buduję dla Ciebie bazę wiedzy i spisuję wszystko nad czym pracujemy.
Ty wybierzesz w jakim narzędziu będzie ta wiedza udostępniona (może to być np. Notion, Google Docs, Loop, bezpośrednio w CRMie). Dzięki temu zyskasz punkt wyjścia do skalowania zespołu i gotowe instrukcje dla nowo zatrudnianych pracowników (czy to SDRa, czy Sprzedawcy).
Pożądanym efektem jest zbudowanie zestawu narzędzi, na których będziesz pracować, i które pozwolą Ci na zbudowanie powtarzalności.